Meena Ira
Diary Owner Links Stuff


Welcome

Jemput masuk dan baca entri
 Thanks for Visit

Tabung Duit

 Klik satu , Thank you so much . *tunggu habis loading :)
       
Flashback


Chatboard


leave me a message

Follower

Fake !
8.6.16 | 1 Miku(s)

Salam dan selamat puasa
Dah lama xbuat post kat blog. Maklum la baru masuk sem baru, tak sempat nak mengadap blog lagi hihihi . Dah masuk last sem dah, pejam pelik dah last sem sekejap je 2 tahun berlalu kan.

Baru masuk 3 hri belajar tapi stress gila malam nih bukan sebab belajar tapi kawan ...

Mungkin, dia tak pernah anggap aku nih kawan dia. Bende remeh macam tu pun nak tipu. Aku tak nak pun kalau ko cakap ada ke. Aku ni beriya je. Ya allah , aku menangis je kalu fikir kan. Kalu aku buat salah at least cakap kat aku ke. Dah banyak bende ko tipu, lepas nih aku dah tak peduli pasal ko. Lantak la.



OLDERNEWER


Blogger eyjalukman said...

sabar eh ira. huhu hope awk jmpe kwn yg sentiasa jujur dengan awk :)

 

Post a Comment